Reklamacije

V kolikor kupec v veljavnem garancijskem roku uveljavlja napako, se obvezujemo napako odpraviti skladno z vsemi zakonskimi obveznostmi in pravili. Upošteva se naš predlog in izbira za odpravo napak in sicer od možnosti popravila do zamenjave blaga. Garancijske obveze se rešujejo z nadomestilom okvarjenega izdelka, ki mora biti vrnjen za testiranja z opisom okvare ali predvidene okvare. Povračila stroškov, škod ali odškodnin so izključena. Popravilo se izvede v razumnem roku. Kupca se mora obvestiti o načinu reševanja reklamacije. V primeru drugačne rešitve je kupec dolžan poravnati višje stroške, v kolikor le ti nastanejo. Morebitni transportni stroški niso predmet povračila stroškov z naše strani. Garancijski rok teče od datuma na obvezno priloženem računu stranke, oziroma končnega uporabnika proizvoda.

Vse napake je potrebno takoj sporočiti v pisni obliki s strani kupca, vendar najkasneje v 8 dneh od prejema blaga.

Kupec nima pravice zadržati plačila iz naslova reklamacije, v kolikor le-ta še ni potrjena z naše strani. Plačila se lahko zadržijo le v obsegu, ki je smiseln glede na napake in seveda z našim pismenim soglasjem. V kolikor je reklamacija neupravičena imamo pravico zahtevati povrnitev stroške za reševanje reklamacije s strani kupca.

Posebej je izključeno morebitno reševanje reklamacij za poškodbo na proizvodih v primeru škode, ki izhajaj iz naslednjih vzrokov: neprimerna ali nepravilna uporaba, nepravilna vgradnja ali zagon s strani kupca ali tretjih oseb, obraba ali okvara iz naslova malomarnega ravnanja, uporabe neprimerna oprema, nadomestnih materialov, nekvalitetna dela, kemični, elektrokemični ali električni vplivi, napačna vgradnja, neprimerno ravnanje ob vgradnji, v kolikor ti niso nastali zaradi napake proizvoda samega. Enako velja za spremembe ali popravila, ki jih je kupec ali tretja oseba, izvršil ali opravil nepravilno, nestrokovno, brez našega soglasja.

Izključeni so zahtevki ki izhajajo iz naknadnega izvajanja, stroške prevoza, potne stroške, delovne in materialne stroške, razen če so stroški nastali izključno iz naslova dejanske potrebe ogleda, premika ali popravila izdelka in seveda prvotno potrjeni z naše strani.